13 juli 2010

Godmorgon!

Känner mig riktigt seg idag, somnade ganska sent och sen vaknar jag lite då och då varje natt.. Det är sjukt drygt för det blir så helvetes varmt så man inte kan somna om:(
Aja, hur som helst, mitt internet dampar jävel ganska ofta så det blir inte så mycke uppdatering som ni kanske har märkt. Men ska försöka ändra på det och slänga in små inlägg så ofta jag kan, ska även kämpa med att få in bilder! Har ju sjukt mycke bilder från övik och konfan som jag hade tänkt visa er, men det får ta sin tid verkar det som..

Igår var jag med Moa, Pekka och Sebbe. Pekka har varit borta hur länge som helst så det var riktigt kul faktiskt! Badade, eldade, snackade osv. Moa åkte ju hem idag, så nu ses vi inte förens jullovet igen:(...
Senare på kvällen kom Sofia och hämtade upp mig och vi drog och var med några.

idag blir det nog till att städa lite, sen vara med Mimmi, Maria och Joel som det ser ut just nu! Får se vad vi hittar på. Menmen, nu ska jag klä på mig och sen börja städa. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0