19 juni 2010

Godmorgon!

Vet inte vad det är med mig idag, men jag har inte orkat röra mig ur sängen sen jag vaknade klockan 12, vilket är snart 5 och en halv timma sen. Har inte ens gått upp och ätit, eller gått på toa, ah, ni fattar. Har bara legat där och stirrat i taket, började se en film men blev för trött för att kolla så jag gav upp efter 30 min. Ska nog gå ner och tjata lite på mamma att hon ska ställa sig och laga middag för magen kurrar, har inte ätit sen middagen igår så..

Ikväll blir det antingen filmkväll hos Pekkas pojkvän Kasper för att fira Pekka, även fast det är lite försenat. Men alla kunde inte när hon fyllde år. Eller så blire till att dra och vara med Mimmi, Emma och Maria. Får se vad jag hittar på helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0