23 juni 2010

Har inte hunnit uppdatera något idag för direkt när jag orkade kliva upp så drog jag, Pekka o Sebbe och solade. Tog även mitt första dopp idag, är sjuuukt stolt! dock var det sviinkallt..
Har en jävla massa bilder från dagen men jag har inte orkat lägga in dom än! Får göra det typ imorgon eller något för jag måste börja göra mig iordning inför kvällen nu. Kvällen kommer att spenderas med brudarna + några andra. Ska typ grilla och ha det trevligt!:)
Men nu måste jag hoppa in i duschen, vi hörs mer senare! Pussar


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Hejhej, jo det är bara bra med mej :) hur är det själv ?

2010-06-24 @ 13:52:34
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0