godnatt!

Fyfaan vad det regnar, hatahatahata!
Kom alldelens nyss in efter att ha varit ute och träffat Emma, Mimmi och Svea. Satt bara och snackade ett tag, var faktiskt ganska skönt att bara få komma ut för att jag har suttit inne hela dagen.

Var ju på filmkväll hos Pekkas pojkvän Kasper med en massa människor, såg Batman och någon thriller som jag tror hette Cabin by the lake. Inte särskillt bra någon av dom men dom funkade. Inget stort fan av Batman..
Sen jag kom hem från Kasper har jag bara sett film med mamma och kollat lite på kungabröllopet. Hon vägrar ju missa en enda sekund utav det!

Nu blir det sängen och imorgon är det sista gången på ridningen så får hoppas på fint väder så att vi kan rida ute som avslutning! Menmen, vi hörs mer imorgon!:) pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0