20 maj 2010

Godmorgon!

Har nyss ätit lunch och ska snart börja dra mig mot skolan. Hade tandläkartid imorse och hade Idrott efter det så det är därför jag är hemma. Är alldelens för sjuk för att kunna vara med, just när min förkylning hade försvunnit så åker jag på en ny. Har alltid lika tur! Får hoppas på att den här försvinner snart ocskå, eller lättar åtminstonde.

Ikväll blir det till att hårdplugga. Ingen dator, ingen tv, ingen mobil! Vi ser väll hur länge det håller, kommer bli såhär: "måååste bara kolla bloglovin lite snabbt" 3 timmar senare, " fan, jag måste plugga". Ska läsa ut en bok som jag bara hunnit till hälften på, sen skriva omdöme om den och en till tills imorgon. Då får jag behålla mitt VG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0