24 maj 2010

Känner att jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera, men det är mycke som händer just nu och det är även mycke i skolan så jag har inte riktigt orken att blogga. Har absolut ingenting roligt att skriva om eftersom att jag bara ligger hemma i min säng.


I helgen så var det ju Kulturnatta. Vissa tycker att det är överskattat men jag tycker ändå att det är roligt att Umeå äntligen kan ha någonting roligt som alla går på. Det är verkligen folk i alla åldrar och man träffar så sjukt mycke folk! Såg på när en massa duktiga dansare dansade, hade ponnyridning, såg The Larssons, JPS och en massa annat! Tog tyvärr inga bilder för jag glömde kameran hemma.. Men lånade en av Fanny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0