29 maj 2010

Kvällen igår började med att jag träffade Hanna ett tag, gick bara runt och snackade. Sen tog jag cykeln o cyklade i regn ända till grubbe för att va med moa! Gick och köpte godis sen såg vi filmen Starstruck, hihi, fin film!
Efter det kom Sofia o Emma o hämtade upp mig sen gled vi bara omkring med bilen, fett roligt! Så kvällen blev inte så tråkig tillslut trots allt.

Nu ligger jag i sängen och har nyss vaknat, gick och la mig för 4 timmar sen så är gaanska så trött. Ska snart börja göra mig iordning för att dra in till stan med Moa, ska träffa mina älskade kusiner idag också. Ska bli riktigt kul!:)


Kommentarer
Postat av: MOAMOA

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

tabort

2010-05-29 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0