18 sep 2010

Kom nyss ut ur duschen och sitter nu och väntar på att mamma ska komma hem med mat! Har inte blivit så mycke uppdatering idag för jag har inte orkat sitta vid datorn, och så kom moster o småkusinerna förbi ett tag. Blev dit bjudna så ikväll blir det nog till att åka till Hörnefors ett tag:) Ska bli skönt med en lugn kväll och att få träffa min älsklings Moa, det var så galet länge sedan vi gjorde något.
Menmen, nu ska jag välja kläder och börja göra mig iordning så jag slipper stressa sen, ska nog försöka hinna med att städa lite också! Pussar♥


jag och moa♥


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: tråkigt :) krya på dig!

2010-09-18 @ 19:19:40
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Moa

Det finns seriöst ingen bra bild på mig...

Men jag ska allt se till att se anständig ut nästa gång du tar fram kameran!! PUSSS<3

2010-09-20 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0