19 sep 2010

Godmorgon!

Var så sjukt trött när jag kom hem igår så jag och mamma kröp ner i soffan och såg en film. Somnade dock efter typ halva och när den var slut gick jag bara och la mig på en gång.
Åkte ju som sagt till Hörnefors igår, det var riktigt roligt att få träffa dom igen. Vi ses så sällan trots att dom inte bor så långt ifrån Umeå. Jag och Moa tog med oss Zorro och gick nästan runt hela hörnefors (enligt mig), men det var tydligen inte hela hörnefors.. Hade med mig kamera men tog nästan inga bilder så det är inget värt att visa. Får bli en gammal bild från när vi var i fjällen iställlet!:)


haha, jag var galet sliten där..


Kommentarer
Postat av: soojoo

härligt :) de är toppen med mig!

2010-09-19 @ 17:17:37
URL: http://soojoo.se
Postat av: Anonym

oke, lyssnar på musik:)

2010-09-19 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0