5 sep 2010

Godmorgon!

Orkade inte blogga inatt när jag kom hem för då var jag alldeles för trött.
Började dagen med att fara till stan med Mimmi, gjorde inget speciellt. Gick mest bara omkring och tittade, det var ju pridefestivalen!

Efter middagen drog jag och grillade med några från min gamla klass, dom som jag gick med i nian dvs! Var riktigt mysigt och kul att få träffa alla igen, även fast det var många som saknades!:)
Kring 9-10 började vi dra oss vidare, gick till grubbe där det var fest. En massa trevligt och roligt folk! Kvällen slutade med att vi drog till stan ett tag och träffade lite folk, sen kom jag hem vid 3!



har inga bilder från kvällen så bjuder på en bild på mig och mimmi på stan!♥


Kommentarer
Postat av: m ♥

haha ja ;p

2010-09-05 @ 13:17:34
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej jag kan verkligen inte sova :( så jag kikar in och önskar dig god natt & sov gott :)

2010-09-06 @ 03:58:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0