6 sep 2010

Godmorgon!

Vaknade kring 10 imorse och orkade inte åka till skolan. Är alldeles för sjuk.. Hostar, nyser, snorar osv, uschusch:(
Får hoppas att jag känner mig lite kryare imorgon så att jag kan åka till skolan, vill inte falla tillbaka till att ha mycke frånvaro som jag hade förra året..

Igår så spenderades kvällen tillsammans med Mimmi, träffade först Kristian ett tag och satt o snackade. Sedan drog vi in till stan och mötte upp Sandra, Jocke o Ludde. Efter ett tag kom även Elvin och Kasper.

Snart kommer fanny hit och ska kolla på kattungarna, så lär väll hon stanna här ett tag och hålla mig sällskap:)
Har tyvärr inte bilder från gårdagen och Mimmi har satt skydd på sin blogg så man kan inte spara därifrån, så ni får nöja er med en random bild!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0