8 sep 2010

Kom nyss hem från skolan, är trött och hungrig men tänkte ba slänga in ett snabbt inlägg först! Hann inte blogga imorse, eller snarare jag orkade inte för att jag mådde så jävla dåligt. Låg vaken från halv 6 tills jag skulle till skolan för att jag hade ont i magen och mådde illa.. kämpade mig iväg till skolan och lyckades vara kvar där hela dagen utan att må illa!

Igår gjorde jag inget speciellt, såg film och sedan kom Pekka och Kasper hit för att se Idol med mig. Har blivit lite av en tradition för mig och Pekka att se Idol här ;) Blir även så ikväll tror jag!
Slänger dessutom strax upp dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Gjermundtiril

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-05-17 @ 10:27:25
URL: http://gjermundtiril.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0