21 april 2011

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott! Lyckades faktiskt somna igår trots att jag hade ont och sov även hela natten. Var fortfarande ganska så sömnig efter narkosen. Operationen gick bara bra igår, var sjukt nervös men det gick bra. Fick sitta och vänta i typ två timmar på att det skulle hända något, ganska drygt! Blev kvar på uppvaknet tills halv fem ungefär. Fick morfin och sen fick jag åka hem. Åkte och köpte mat och sen kom Amanda hit ett tag. Kul med lite sällskap!

Nu sitter jag i morgonrocken och äter glass, har sjukt ont i halsen så glassen hjälper lite för att den är så kall! Har även en fläskläpp:( Snyggt! Nu ska jag lägga mig i sängen och se lite desperate housewives, blir nog bara en lugn dag idag! Ska göra lite tidsinställda inlägg för jag vet inte om jag kommer orka blogga så mycket mer!


ben&jerrys♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0