Norrmjöle

Drog till norrmjöle vid 11 imorse med emeli och hennes familj och kom hem för lite mindre än en timma sen. Har faktiskt fått lite färg, åtminstonde på ryggen där jag smått bränt mig. Skulle ta bort sminket när jag duschade och så tappade jag sminkborttagningsmedlet bakom badkaret så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Försökte ta bort med vatten och tvål men nu är jag helt grå runt ögonen istället, får försöka fixa till det.. Ikväll ska jag förhoppningsvis vara med emeli, regnar för tillfället men hoppas att det ska sluta snart. Vi hade tänkt spela brännboll så om någon känner sig sugen på att spela brännboll så är det bara att höra av sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0