27 dec 2011

Godmorgon!

Ligger just nu i sängen i min onepiece och läser bloggar. Hunden väckte mig vid elva och ville gå ut så det var bara att klä på sig och gå ut med honom. Det är snorhalt ute och det blåser så in i helvete! Vad hände med vintern? Jag vill ha en meter pudersnö!! 

Igår så var jag först på stan med Moa i någon timma och sen när hon for gick jag med Amanda och Pernilla. Lyckades ändå fynda några saker, är sjukt nöjd! När vi kom hem så fixade jag och amanda oss lite och sen tog vi en promenad till Ica för att köpa lite godsaker. Vid 9 hämtade Emil upp oss och sen for vi till Sörfors där vi grillade med han och Simon, mysigt! Efter ett tag kom även Jens, Jocke och Jopp och då for vi ut och sladdade lite med bilen. Skönt med en lugn kväll, älskar att sitta ute o grilla och bara prata! Blir småsugen på att flytta ut i skogen, så mycket mysigare. Men nä, jag skulle nog bli tokig på att de inte går bussar osv, haha. Nu  ska jag fortsätta läsa bloggar, sen tänkte jag fota det jag köpte igår. Hörs senare!♥


jag och några fina tjejer för någon helg sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0