4 dec 2011

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott! Själv somnade jag ganska tidigt igår och min älskade vän vågade inte ens väcka mig så hon hade gått hem utan att säga något, haha! Igår så var vi först på Allstars och åt middag, sjukt god mat! Efter det blev det bio, såg Breaking Dawn del 1. Tyckte den var otroligt bra, vill inte vänta ett år innan jag får se nästa del.. :( När vi kom hem så la jag mig och såg på House medans Pekka spelade spel på andra datorn, och sen somnade jag, haha. Så såg min lördagskväll ut! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag försöka ta tag i mitt rum som är väldigt stökigt. Får nämligen besök av farmor och mormor (+pekka såklart) idag. Dom kommer hit för att fira mig som fyller år på tisdag. Ska bli väldigt roligt för har inte träffat farmor sen i slutet av sommaren! Uppdateringen lär väl inte vara särskillt bra idag eftersom att jag vill spendera så mycket tid med dom som möjligt, men ska försöka slänga in åtminstonde ett till inlägg! Ha en bra söndag allihopa!♥


Syster och Pekka på Allstar!

Pekka och mamma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0