8 dec 2011

Känner att uppdateringen inte varit den bästa dom senaste dagarna, har haft ganska mycket att göra och väldigt lite ork. Idag så hade jag skola till 9, sen möte kl 11, var kvar på skolan tills 1 och hade årets första snöbollskrig (!!) med några kompisar. Sen drog jag och Amanda på stan för att leta julklappar, har fixat till alla utom mamma och mormor nu vilket känns otroligt skönt. Hann till och med slå in några! Fick även med mig två saker till mig själv som jag ska visa någon dag. När jag kom hem från stan var det bara att äta och byta om snabbt som attan för efter det bar det av till stallet. Och sen var jag där tills klockan 10 ungefär, så har inte hunnit vara hemma särskillt mycket. Har nyss duschat och nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova. Vi hörs mer imorgon!♥


Har även bildbrist.. Denna bild är ett år gammal, knappt förändrats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0