13 jan 2011

Hade inte tid att blogga något på skolan så därför jag inte har skrivit något. Hade bara tre lektioner idag vilket var sjukt skönt. När jag slutade så gick jag ner på stan och mötte upp Pekka. Fick med mig lite småsaker hem, ska ta och fota det snart! Efter det så tog vi bussen hem till hennes pappa och fikade lite med hennes farmor o farfar! Nu sitter jag här och väntar på middag, funderar på att ta mig i kragen och svara på alla kommentarer efter maten. Vi ser väl hur det blir med den saken..

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Aw, men vad kul att du är tillbaka nu då ^^;



Självklart hade jag det:) dudå?

kramar <3

2011-01-13 @ 21:12:06
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0