15 jan 2011

Godmorgon!

Hann inte blogga innan jag for igår och när jag kom hem var jag alldeles för trött så då somnade jag direkt.. Vaknade kring elva imorse och sen dess har jag bara legat i sängen och sett på two and a half men.
Igår började kvällen med att jag drog in till stan och fick vänta på bussen i över en halv timma. Höll på att frysa ihjäl kan jag ju säga, -20 ute.. Sen så tog jag bussen till Mariehem och där mötte Olivia mig, så drog vi på någon fest. Ganska så mycket och trevligt folk. Efter ett tag så drog vi vidare till någon annan fast med samma folk. Sen så blev jag hämtad kring tre inatt, ganska så skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Eminaa

Fin blogg :)

2011-01-15 @ 14:46:22
URL: http://minaeh.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

2011-01-15 @ 15:40:26
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0