9 jan 2011

Godmorgon!
Är ganska så stolt över att jag lyckades somna innan tre igår och vakna tio imorse! Nu gäller det bara att hålla det här fram tills skolan börjar. Idag blir det också till att ta det lugnt, imorgon drar skoterkursen igång så måste vara pigg då. Är sjuukt taggad!(:
Glömde berätta igår om min lilla fail.. Hade nyss kommit hem från gymmet och var jätte hungrig, tänkte då värma på det i mikron. Skalade det innan jag stoppade in det i mikron, och när jag tog ut det så var det fortfarande helt. Tills jag petade på det, då lät det *pang*, sen var det ägg i hela köket(y) mysigt!
hittade denna bild på emmas blogg, jag och fanny i förrgår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0