I'm like a bird, I only fly away

Har nyss suttit och tittat igenom en stor katalog med kläder, blev jätte sugen på att beställa men har inga pengar.. :(
Dessutom har jag absolut ingen plats alls i mina garderober, måste nästan rensa innan jag kan köpa mer kläder. Har liksom fulla golvet, jätte mycket kläder i tvätten och ändå är garderoben, byrån och lådorna under sängen propp fulla.
Nu ska jag faktiskt försöka ta tag i plugget inför skoterprovet imorgon, sen får jag väll fortsätta efter ridningen. Har prov på 130 sidor så det är bara att börja läsa..!
En gammal låt, älskade den när jag var liten!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Nu har jag tragit igång en dagens blogg tävling, kolla in på min blogg och anmäl dig(:



Kram Hanna.

2011-01-16 @ 15:48:08
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0