31 juli 2011

Godmorgon!


Orkade inte blogga något när jag kom hem från övik igår för jag gick direkt ut för att träffa fanny och moa en stund. Tog med mig kameran till övik men märkte i bilen påväg dit att batterierna var slut så det blev inte några bilder, tråkigt..
Imorse så var det tänkt att jag skulle dra till bettnes, men klev upp kl 9 och såg att det var dåligt väder så gick och la mig igen och sov till elva. Sen dess har jag suttit i soffan och tittat på tv med mamma! Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, sen får jag se vad jag hittar på! Ska nog försöka få lillasyster att hitta på något med mig. Menmen, skriver mer senare, pussar♥
idag kommer min bästa hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0