Dag 2- Min bästavän

Min allra bästavän heter Anna Rebecka Nilsson. Vi har kännt varandra sen vi var 4, alltså i snart 13 år. Och ända sen första dagen vi träffades så har det varit vi. Absolut ingenting har fått skilja oss åt, trots att vi gått igenom ganska mycket. Vi gick i samma klass från 6-års till 9:an men på gymnasiet valde vi olika skolor, vilket är lite tråkigt. Men vi bor fortfarande grannar så vi ses väldigt ofta ändå! Många tycker det är konstigt att vi lyckats hålla ihop så länge med tanke på hur olika vi är, men jag tror aldrig att vi kommer bryta vänskapen för att vi blir för olika. Hon är verkligen som en syster för mig och jag älskar henne över allt annat!
Sen har jag självklart en massa andra vänner som står mig väldigt nära och ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Bästa

Älskar dig också plutten <3

saknar dig!

2011-07-27 @ 18:23:08
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0