28 juni 2011

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimma sen. Somnade kring halv ett igår så har sovit 12 timmar. Behövdes verkligen efter att inte ha sovit något natten innan, så sjukt skönt! Igår så var jag först med jocke och linny. Sen när jocke drog kom moa hit och då for vi på ica och köpte godis. Sen drog vi hem till mig och såg film! Skönt att bara ta det lugnt, var så slut i kroppen igår. Känner att jag skulle behöva ta tag i kommentarerna, har inte gjort det på några dagar nu eftersom att jag inte haft så mycket tillgång till datorn. Måste även dra vinnaren av dagens blogg. Men först ska jag kila ner och äta frukost, hörs senare! Puss
foto: stig lundberg

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Wow vacker bild!! =)

2011-06-28 @ 16:26:45
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0