5 juni 2011

Godmorgon!
Orkade inte uppdatera något när jag kom hem, var sjukt trött så gick direkt och la mig. Först började vi kvällen på stan hos några killar, och sedan drog vi vidare till mariehem. Men där sög det så jag drog hem igen.
Nu har jag egentligen jättebråttom för pekka ringde nyss och sa att vi ska fara till hennes stuga om en timma. Jag måste hinna duscha, packa och en massa annat, panik! Hade tänkt slänga in bilder från igår men får se om jag hinner det. Annars kommer dom nog ikväll/inatt. Kommer inte ha tillgång till dator på hela dagen men kanske mobilbloggar om jag kommer ihåg! Ha en bra dag♥
gammal bild

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

kika in och se om just DU vann dagens blogg! om inte, anmäl dig gärna igen :D

2011-06-05 @ 12:09:49
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0