pluggar

Har inte suttit vid datorn något idag så har inte kunnat uppdatera. Drog som sagt inte till skolan utan for istället och hjälpte sofia att sätta upp sommarhagen till hästarna. Efter det drog vi hem och lagade lunch, sen for vi till ica och köpte glass. Och sen kom alex och då såg vi på Kvällen är din. Sofia drog härifrån för en och en halv timma sen och sen dess har jag bara suttit och pluggat. Har skickat in mitt sista arbete i datakunskap och håller på med mina två sista saker nu innan avslutningen, känns riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

Svar: Hahaha ja!(a)

nej de va sjukt längesen vi gjorde nånting, tycker det är as tråkigt:( vi snackar typ på skolan men de räcker inte!;o

2011-06-13 @ 23:02:37
URL: http://sltr.blogg.se/
Postat av: sara linnea therese

Svar: Jaaa de var fan så längesen!;o

jag är lätt på! supa ska jag då göra och de hoppas jag du också ska:D



du med snyggo!!

2011-06-13 @ 23:23:28
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0