28 nov 2011

Hejsan!♥

Har inte orkat blogga på hela dagen för jag har bara legat hemma. Min hals känns som taggtråd och det går knappt att svälja så jag valde att stanna hemma idag. Kunde knappt somna om för att det gjorde så ont men lyckades tillslut och vaknade sen vid 11. Sen dess har jag bara legat i sängen och tittat på film. Har klivit upp en gång för att gå ner och äta lite lunch. Just nu ligger jag i sängen och tittar på en hästfilm i väntan på att mamma ska komma hem och laga middag. Menmen, lär inte bli mer uppdatering ikväll eftersom att jag kommer nog bara ligga inne hela kvällen. Annars hörs vi imorgon, pussar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

gymmar du fortfarande på formtoppen? annars undrar jag hur det var/är att träna där? :)

2011-11-28 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0