22 okt 2011

Godmorgon!

Hade ganska fullt upp igår så hann inte riktigt uppdatera något. Efter skolan så for jag hem och käkade fort. Sen åkte jag, sofia och pekka och letade sponsorer, men vi hittade inga eftersom alla chefer var typ lediga.. Efter det for jag och sofia o gjorde fler visitkort eftersom att min skrivare la av för någon dag sen! Kring 4 drog vi o åt o sen bar det av till stallet! Galan gick ganska bra så nu får vi hoppas på att det finns några företag som vill sponsra! Drog hem kring halv 9 o då bytte jag snabbt om osv o sen gick jag amanda o pekka till ica o köpte godis och sen hem till svante o chillade! 

Nu har jag egentligen ganska bråttom för jag ska börja gå till bussen om 10 min typ och jag har fortfarande inte bytt om. Ska in till stan för att kika på modevisningen som är på torget kl 12. Efter det lär vi bli kvar på stan ett tag så vi hörs senare, pussar!♥



Kommentarer
Postat av: Linn

Såg dig på galan, va duktig du var på att leda ponny ;)

2011-10-23 @ 13:44:38
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0