12 sep 2011

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott. Vaknade halv sex imorse av världens jävla smäll, trodde att någon försökte bomba mitt hus.. Slängde mig upp ur sängen och sprang runt i mitt rum och drog ut alla kontakter jag hittade, sen gick jag och la mig och försökte somna om. Men det var inte det lättaste med tanke på hur mycket det small. Men tillslut lyckades jag somna om och sova tills väckaren ringde.

Nu håller jag på att göra mig iordning för måste strax börja gå till bussen, har en ganska slapp men jävligt dryg dag idag. Har bara tre lektioner men slutar 15.40 tack vare ett gigantiskt hål.. Menmen, nu måste jag skynda mig och göra mig klar. Får se om jag uppdaterar under dagen, annars hörs vi när jag kommer hem!♥



Kommentarer
Postat av: s

jaha :( det va ju typiskt..

men jag känner ju dig lite så du kanske kan fixa in mig? ;) haha, eller inte mig, vill fota min lilla tjej senare och känns så drygt att behöva betala massa.. :/

2011-09-12 @ 16:10:50
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0