15 sep 2011

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott! Gick och la mig kring halv elva igår och sen låg jag och kollade på film. Vet inte riktigt när jag somande men har fått ganska så mycket sömn, känns bra! Måste egentligen skynda mig lite och göra mig iordning om jag ska hinna till skolan men tänkte ba uppdatera lite snabbt. Slutar kring halv tre idag tror jag, då ska jag förmodligen hem och sen måste jag baka inför en sak vi ska göra imorgon.. Tror att jag tar med mig datorn till skolan så får se om jag kanske skriver något under dagen, annars hörs vi sen! Pussar♥



Kommentarer
Postat av: Erika

SV: jo de är bara bra med mig:)

Så du har fullt upp i skolan jag trodde du inte gick i skolan så ofta:) Fast du kanske jobbar i kapp i snabbfart:)

Vilken fin bild de va på dig och någon mer:)

Kram

2011-09-15 @ 09:18:41
URL: http://prickelin.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Jodå, det är toppen med mig :))



Fin bild förresten <3

2011-09-15 @ 11:44:31
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0