24 sep 2011

Godmorgon!

Det var helt otroligt skönt att väckaren inte ringde imorse. Sov till klockan tio och sen gick jag ner och åt en god frukost. Idag blir det nog bara till att ta det lugnt, funderar på en myskväll med syster eller något. Min kusin skulle egentligen kommit hit och sovit här men hon åkte till Vilhelmina för att fira min andra kusin som fyllt 18, lite tråkigt men.. 

Igår så spenderades största delen utav kvällen på Böleäng med ett gäng sköna människor! Hade det ganska trevligt men drog in till stan kring tolv och sen blev vi kvar där ett bra tag. Kom hem kring 2 kanske och då vare direkt i säng och se en film och sen sova! Hade med mig kameran men det blev inte mycke bilder, tror jag tog 3 st, men jag visar dom senare! Nu ska jag läsa lite bloggar, hörs sen!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0