25 sep 2011

Goddag!

Orkade inte blogga nå mer igår för jag hade inte särskillt mycket att skriva om. Kvällen spenderades med Moa. Först var vi hos en kompis på "förfest", det var ganska trevligt! Kring halv ett orkade vi inte vara kvar så då drog vi hem och såg film hos mig. Vid 3 drog Moa hem men jag somnade inte förens halv 5 inatt.

Vaknade halv tolv imorse och sen dess har jag suttit bänkad framför True Talent med mamma. Har inte följt det särskillt mycket och nu visade dom flera avsnitt på rad så jag passade på att ta igen det jag hade missat. Ska sätta mig och plugga lite för jag har en uppgift som ska lämnas in imorgon. Sen blir det stallet kring 4 också! Menmen, skriver mer efter att jag varit i stallet tror jag! Pussar!♥


gammal bild på mig o moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0