26 april 2012

Godmorgon!

Blev ingen skola idag, försov mig och mådde dåligt när jag vaknade plus att de spöregnar så orkade inte åka.. Hade ju som sagt nationella igår och jag tyckte det gick bra! Känns skönt att ha det bortgjort. 
Just nu sitter jag ensam på mitt rum och är lite smårädd, pågår skumma saker häromkring. För någon timma sen var det 3 gubbar som plingade på dörren men då vågade jag inte öppna, hehe. Sen när jag åt frukost läste jag i tidningen om att det varit inbrott på Umedalen och att en bil med utländskt registreringsnummer har synts till i området. Vad tror ni jag ser när jag går ut med hunden? Jo, det står en bil med utländskt registreringsnummer på vårat kvarter. Övervägde att ringa polisen men bilen hade reklamskyltar på sig så vågade inte, var säkert bara någon företagsbil. Har iallafall låst in mig nu och grannarna är hemma så de är säkert lugnt! Nu ska jag ta en dusch, hörs mer sen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0