Sammanfattning av 2012!

2012 har varit ett händelserikt år. Har fått många roliga fina minnen, men även en del dåliga! Vänner har kommit och gått, men dom som står mig närmast är fortfarande kvar, vilket jag är otroligt tacksam för!♥
 
Januari: 
Spenderade dom flesta lediga kvällarna i Sörfors med en massa fina människor! 
 
Februari:
Blev väldigt mycket festande den månaden.
 
Finaste Moa var också på besök i Umeå!
 
Mars:
Spenderade sportlovet i fjällen med familjen! 
 
Finaste Arne gick bort..
 
April:
Firade finaste Hanna som fyllde 20!
 
Tatuerade mig!!!! 
 
Firade valborg med dom här två brudarna!
 
Göran gick bort..
 
Maj:
Hängde i stallet och fotade en del!
 
Festade också!
 
Juni:

Gick ut andra året på gymnasiet, firades självklart med fest!
Firade att min bästavän fyllde 18 år!
 
Firade midsommar med sköna människor!
 
Åkte rosa helikoptern på Wheels!
 
Juli:
Åkte till Övik med Linny!
 
50 års kalas i Härnösand!
 
Drog på en spontantrip till Skellefteå för att kolla på en nerlagd fabrik!
 
Roadtrip med fina vänner!
 
Hann även festa lite!
 
Augusti:
Drog till Stockholm med Amanda. Där shoppade vi en massa, gick på allsång på skansen osv, hann även träffa marlene!

Festade i sörfors!
 
Beach-party i norrmjöle!
 
Fotade dressyrtävlingarna på Surf!
 
Hängde i sörfors!
 
September:
Fotade hopptävlingarna på Surf!
 
Festade med fina tjejer!
 
Klassfest!
 
Firade älskade Amanda som fyllde 18!
 
Oktober:
Var i studion med dom är två tjejerna!
 
Drog till övik på bilträff!
 
Hängde väldigt mycket i stallet!
 
November:
Firade halloween med dessa brudar!
 
Gjorde bort halkbanan!
 
Hängde ännu mer i stallet!
 
December:
Fyllde 18 år, firade med alla mina närmsta vänner!! 
 
Tog körkort, firade genom att pierca tungan!
 
For till Härnösand med den här pojken + 2 pojkar till för att hämta en bil åt mig!
 
Träffade saknade kusin på krogen!
 
Firade jul i övik!
 
Årets sista krogutgång med mina fina tjejer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0