Svar på frågestunden!

1. hur lång?
Svar: 170 cm!

2. hur mycket väger du?
Svar: vet inte riktigt.

3. oskuld?
Svar: nej

4. rökt?
Svar: jo

5. antingen eller:

sommar/vinter
häst/hund
hemmakväll/utekväll
vänner/pojkvän

6. vart hittar du dina citat?
Svar: lite olika sidor. 

7. vad tycker du om ostkrokar hehehehehe
Svar: hahah, amanda.. det är gott!

8. säg en bokstav i namnet på den person du gillar?
Svar: n

9. vad dricker du helst till fest?
Svar: cider

10. följer du någon serie?
Svar: ja, är dock lite dålig på att kolla på tv men på datorn följer jag one tree hill, desperate housewives, ponnyakuten, sen kanske någon fler som jag inte kommer på just nu!


11. vilket är ditt favoritgodis, favoritmat?
Svar: favoritgodis är helt klart choklad, och mat är nog.. fläskfilé och potatisgratäng, mumma!

12. hur många läsare per dag har du?
Svar: beror lite på hur mycket jag uppdaterar, men omkring 100! 

13. skulle du vilja flytta utomlands när du blir äldre? isåfall vart?
Svar: ja, helst USA! i någon varm och fin delstat!


14. FAVORITAFFÄRER?
Svar: umeå har ju inte så stort utbud, men typ H&M, gina tricot och bikbok!

15. vad tror du att du gör om tio år?
Svar: ingen aning, förhoppningsvis har jag ett roligt jobb och en fin pojkvän!

16. vill du ha barn, och i så fall när?
Svar: ja, jag vill ha 2 flickor när jag blir äldre! vet inte riktigt när men inte innan 25 och helst inte efter 30 typ. 

17. vilka länder har du besökt? vilket var din favorit?
Svar: tunisien, cypern (var så liten att jag inte minns dom två så dom kan vi skippa), finland, danmark, grancanaria x2, turkiet. det var nog bara dom, och min favorit är nog turkiet! 

18. Är arvid schimmel snygg tyck du?
Svar: haha, nu ska du äntligen få ditt svar oliver.. självklart är lilla arvid snygg!

19. vad tycker du om sex?
Svar: det är skönt? haha

20. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med den du hade sex med första gången?
Svar: haha ja, faktiskt. 

21. Vem är din kompis som alltid sover hos dig? :)
Svar: kan ge er en ledtråd, samma person som på fråga 8. 

22. vill du ha ett förhållande med någon just nu?
Svar: jag vet faktiskt inte, inte direkt så jag suktar efter ett förhållande men hade nog inte tackat nej till det heller. 

23. vilket är ditt favoritdjur?
Svar: även fast jag tycker om hundar väldigt mycket och har världens underbaraste hund så måste jag nog säga hästar! dom som håller på med hästar lär förstå mig men dom som inte gör det lär väl tycka att jag är dum i huvudet, haha. 

24. vad är du rädd för?
Svar: framtiden, spya, döden, spindlar, fart, höjder, ja det finns mycket..

25. om du fick ändra något på din kropp vad skulle det vara? :)
Svar: åh vad svårt.. det finns mycket, mina tänder till att börja med, min näsa, sen kanske mina axlar som är ganska breda. 

26. är ditt hår självlockigt?
Svar: japp, det äre!

27. hur skulle du vilja att ditt liv såg ut just nu? skulle du vilja ändra på något eller tycker du att det är ganska bra som det är?
Svar: det här var en svår fråga.. det finns otroligt mycket jag hade velat ändra på, just nu är mitt liv väldigt rörigt och nästan ingenting är bra. saknar min pappa otroligt jävla mycket så självklart hade jag velat ha han tillbaka. önskar även att jag hade orken att vara i skolan (nu lär jag få en massa kommentarer om att jag bara måste bestämma mig osv, men ni vet absolut ingenting så ni kan skippa dom kommentarerna). finns väldigt mycket mer jag skulle vilja ändra på men det håller jag för mig själv!

28. varför är du en sån underbar människa?
nämen for real, hur ser du dig själv i framtiden? jobb, stad, familj osv?
Svar: haha, du ska inte säga något linny.. du är världens underbaraste!♥
jag vet faktiskt inte, vill inte bo kvar i umeå iallafall. helst av allt vill jag bo utomlands och ha något roligt jobb, har funderat på mäklare och lite annat. vill ha en kille och två underbara döttrar, gärna hund och häst också! 

29. vad använder du för parfymer?
Svar: oj, britney spears - fantasy, björn borg - foxy red, alyssa ashley - vanilla, miss dior - cherie, mexx - nice, sen nå fler som jag inte kommer på!

30. hur går det för dig med skolan ?
Svar: jaru, håller gärna det som rör skolan för mig själv. men det går helt okej, hade kunnat gå bättre!

31. vad är "dröm" kroppen enligt dig på en tjej? smal, kurvig, musklig osv?
Svar: väldigt svårt att beskriva.. inte för smal, ganska normal, kurvig, inte för mycket muskler men ändå lite så det syns..
typ såhär!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Titta gärna in på min blogg!! Säljer kläder som är i princip aldrig använda:) kostar mellan 30-200kr.



Youarefashion.devote.se

2012-02-26 @ 15:16:52
URL: http://youarefashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0