15 jan 2012

Hejsan!

Hade inte så mycket tid till att blogga igår. Jag och Pekka gick ut på en promenad som tog ca en och en halv timma. Det var hur fint som helst ute och inte allt för kallt. Gick och pratade om allt mellan himmel och jord, behövdes verkligen! Direkt jag kom in for jag och käkade på Subway med Sofia och sen drog vi till stallet för att titta på hennes häst. Gick en långpromenad med den också så fick mycket motion igår! När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och sen kom Emil och ante och hämtade upp mig o amanda och sen for vi till sörfors. Där körde vi epa (jag ägde på att köra), grillade osv! Mysigt! Nu ska jag strax ut och övningsköra och sen bär det av till stallet, hörs senare!


igår!

Kommentarer
Postat av: mathilda

hoppas du får en fin dag :D

2012-01-15 @ 13:58:09
URL: http://nattstad.se/mathildamelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0