22 mars 2012

Godmorgon!

Somnade väldigt sent inatt så när klockan ringde var jag som en zombie. Klev upp och åt frukost men kände att jag skulle inte orka skola. Var yr, hade huvudvärk och var helt slut i kroppen. Orkade inte ens lyfta glaset när jag skulle dricka med en hand.. Blir nästan rädd! Gick och la mig igen och sov någon timma till, ligger fortfarande i sängen och tittar på bigbrother. Sipan blev utskickad! Tycker dock att det var lite fel, klart det blir bråk när en massa folk som är väldigt olika ska bo tillsammans. Menmen, nu ska jag äta lite lunch! Pussar!


jag och mette i studion för någon månad sen!

Kommentarer
Postat av: MichaelaMagnusson

Hoppas du får en fin lördag! :D

2012-03-24 @ 10:44:03
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0