13 maj 2012

Jag är sämst på att uppdatera, jag vet. I fredags blev det fest hos nirre med han, jopp, amanda, jocke och sofia. Sov hos jopp med han & jocke och direkt jag kom hem på lördagmorgon så kom farmor hit för att fira mamma som fyllt år. Drog på stan, fick med mig en massa nödvändigt hem. Ska visa någon dag då jag har ork! Lördag kväll så grillade vi lite, men det var kallt så vi for hem till Amanda och bakade. Idag har jag mest bara varit i stallet, intressant helg va? Stig hängde med och fota så imorgon kommer massa bilder



Kommentarer
Postat av: Erika

SV: Så du låg bakis när farmor kom och hälsa på:)

stackars tant hon blev väl helt förskräckt över att se ungdomen på detta vis:)

Jag har klyvit ved och krattat inte så skoj kanske men nödvändigt

Kram

2012-05-14 @ 09:57:08
URL: http://prickelin.blogspot.com
Postat av: Erika

SV: Haha kan tänka mig det:)

Man brukar inte vara så pigg när man är bakis och varit uppe hela natten:)

Men ni hade roligt på fyllan eller???

Kram

2012-05-14 @ 15:34:21
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0