Kvällstankar.

Har funderat lite, jag vet nog inte riktigt hur det känns att vara riktigt lycklig. Sådär så det pirrar i magen och man inte kan sluta le. Jag mår bättre nu än jag gjorde innan sommaren, dels för att jag höjt medicinen och dels för att jag har vilat upp mig i sommar. Men även fast jag mår bättre så känner jag mig inte glad, jag känner mig bara tom. Det är svårt att beskriva känslan om man inte känt den själv. Man är varken arg, ledsen eller glad. Bara tom. Mitt mål är att bli lycklig, hur jag ska komma dit vet jag inte än. Men jag vill verkligen! Jag vill orka skolan, vara glad över att få träffa mina kompisar och uppskatta alla fina människor jag har runt omkring mig, men det är svårt när man känner sig "känslolös". Varje dag får jag kämpa för att försöka vara glad, så jag inte ser lika tom ut som jag känner mig. Alla omkring mig skaffar dessutom pojk/flickvänner vilket får mig att känna mig ännu mer ensam. Mycket tankar som snurrar i huvudet.. Nu ska jag sluta fundera så mycket och försöka sova, godnatt. 
 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

En sak jag tror kan hjälpa och vara skönt är att börja träna. Hitta ett träningssätt du gillar, du behöver ju inte satsa järnet på gymmet men. Jag hatade att träna förut, avskydde det verkligen, men så gick jag på ett proa på-boxningspass. Jag var såld efter en vecka och när jag började i boxning började mitt liv gå uppåt, jag blev piggare och mina lärare märkte det och berömde det, jag blev gladare, sov bättre, mådde bättre i mina relationer och med mig själv och sen helt plötsligt hittade jag Olle och resten är ju historia. Att hitta en träningsform man älskar kan förändra så mycket. Det kan va pilates, beach volley, golf eller boxning. Vet ju att du rider men det kanske skulle funka att göra nånting annat vid sidan om någon gång i veckan!
Nu blev det ganska långt men jag hoppas det hjälper för det hjälpte verkligen mig. Kram

2012-09-03 @ 23:37:43
URL: http://appple.blogg.se
Postat av: Sara Nilsson

<3

2012-09-04 @ 00:59:39
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0