20 facts!

Blev utmanad på Instagram att skriva 20 fakta om mig själv, så tänkte att jag kunde publicera det här också för dom som inte följer mig på Instagram!

 
1. jag är 172 cm över havet.
2. jag har en otrolig fobi för spya och magsjuka!
3. jag har 3 tatueringar och 2 piercingar (+5 i öronen).
4. jag har ridit sedan jag var 7 år.
5. jag har en hund och två katter, har tidigare haft 3 marsvin, 2 fåglar och 3 katter till. som mest har vi haft 8 djur samtidigt.
6. jag älskar skor och smink.
7. är född i Umeå men döpt i övik.
8. jag har rökt sedan jag gick i nian, planerar dock på o sluta snart!
9. innan jag dör vill jag hoppa fallskärm trots att jag är väldigt höjdrädd.
10. någon dag vill jag ha 2 döttrar.
11. Pekka har varit min bästavän sen jag var 4, och fler år ska det bli!
12. jag älskar att fota men fotar inte särskilt ofta.
13. jag får panik när saker gnisslar, speciellt plasten på popcorn och piggelin. och när någon äter sallad!!
14. mitt favoritplagg är min onepiece, tar på mig den så fort jag kommer hem!
15. känner mig naken utan nagellack.
16. jag vikarierar som städare, ridlärare och hästskötare.
17. jag hatar att få vatten i ansiktet.
18. jag har opererat bort adenoid körteln.
19. mina vänner säger alltid att Britney Spears parfym Fantasy luktar "Maria".
20. min favoritserie är One Tree Hill, kan inte räkna hur många gånger jag sett den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0