Årsresumé del 2

Juli -/
Åkte till Rhodos med två fina tjejer. Sol, bad och fest varje dag, inte helt fel!
Fotade ännu mer!

Augusti -/

Åkte runt på hopptävlingar och fotade!
Firade Fanny som fyllde 18 år!
Linnea fotade mig!
 
September -/

Fotade ponnyträningar!
Fotade ännu mer hopptävlingar!
Tog hand om Amandas små grisar! Åh vad jag saknar mina marsvin..
Åkte till London med min bästavän + våra familjer, lätt bästa resan jag gjort! Det regnade varje dag men vi var lika glada ändå! (Sista bilden är utanför Harry Potters hus)
Fotade med Stig! Den här bilden hamnade sedan på Vännäs bibliotek där dom hade fotoutställning!
Gjorde min tredje tatuering.
 
Oktober -/

Fotade finaste Hercules. Rip♥
Ställde upp i min första dressyrtävling någonsin!
Tog en roadtrip till Övik med Pekka o Amanda!
Årets Halloween-outfits!
 
November -/

Hängde lite i Övik!
Red Dunex!
Jobbade med två fina tjejer!
 
December -/

Firade min 19 årsdag med mina bästa vänner. Det här är dom 4 tjejer jag känt längst som fortfarande står mig väldigt nära!
Jobbade med Surfs julshow med ett gäng härliga tjejer o kille!
Firade jul i Övik med släkten!
Utgång med mina fina tjejer!
 
Det här är lite av det mitt år har bjudit på! Mycket ups and downs, men det har i överlag varit ett bra år! Men jag hoppas 2014 blir ännu bättre!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0