9 jan 2013

Tänker försöka komma igång med bloggandet igen! Har blivit väldigt dålig uppdatering på senaste tiden. Har varit ledig vilket innebär att jag varit borta mycket, och så har jag inte mått så bra heller så finns inte mycket att blogga om. Men jag ska göra mitt bästa! Hade tänkt städa rummet och fota allt nytt jag fått/shoppat osv idag, men verkar som jag fick mig en lätt hjärnskakning igår när jag blev skallad av hästen, har haft sjukt ont i huvudet/nacken så har inte riktigt haft ork! Sitter just nu o läser bloggar och väntar på att amanda ska komma och hålla mig sällskap! Menmen, kan ju börja med att kolla igenom bilder från jul och nyår! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0