Svaren från frågestunden!

Vilken är din favoritmat?
Svar: Oj, bra fråga! Typ löfbiff och potatiskroketter + bearnaisesås! Muuums.
 
Vill du gifta dig när du blir stor?
Svar: Jag vet faktiskt inte.. Skulle vilja ha ett bröllop men vet inte om jag vill vara gift! 
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar: Bjuda min familj på en resa, köpa en ny bil och spara resten! 
 
Vem älskar dig mest i hela världen?
Svar: Det är nog du mamma!;)
 
umgås du aldrig med pekka längre? 
Svar: Jo, i stort sett varje dag. Men skriver sällan om de för vi brukar mest bara ta det lugnt och snacka skit.

kan du inte visa bilder på dina tatueringar/piercingar?
Svar: Jo, här har du!(=

 
Om du fick ändra något på din kropp, vad skulle det va?
Svar: Oj.. Mina tänder, min näsa, mina axlar och mina kinder.
 
hur lång är du?
Svar: Typ.. 171,7 cm, så vi kan säga 172 cm?
 
Var ser du dig själv om tio år?
Svar: Ett fast jobb, bostad, pojkvän och gärna barn!
 
vad är du rädd för?
Svar: Spya, döden, livet, typ? Sen höga höjder, fart osv, men inte lika rädd för dom.
 
snyggaste tjejerna i umeå i åldrarna 94,95,96?
Svar: oj, finns många snygga tjejer i umeå så tror jag skippar de. 
 
snyggaste killarna i åldrarna 94,95,96?
Svar: haha, samma sak här.. finns mycket snygga killar i umeå så orkar inte ens fundera på vilka som är snyggast..
 
Hur kommer det sig att du tycker om att stå framför kameran? :)
Svar: Jag har ingen aning, tycker det är roligt! Men älskar också att stå bakom kameran, även fast jag inte lägger upp så mycket bilder som jag själv fotat! 

 
mest nöjd över på din kropp?
Svar: Mina ögon, helt klart! Dock inte mina ögonlock, haha..
 
 
hur många har du legat med?
Svar: De håller jag för mig själv:)
 
vilken bh storlek har du? 
Svar: 75c

har du blivit tagen i rumpan?
Svar: haha nej!
 
hur såg du ut på modevisningen? :)
Svar: Världens fulaste bild, ser gravid ut.. haha! men såhär såg jag ut iallafall!

 
har du mycket produkter från make up store?
Svar: typ 8 ögonskuggor, 2 kajalpennor, en concealer, en cake-liner och en primer..?
 
varför ler du aldrig på bild?
Svar: Här har ni anledningen..! Har världshistoriens fulaste tänder och ser ut som en hamster..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0