30 juni 2014

Här ekar det väldigt tomt.. Jag har helt tappat suget för att sitta vid datorn, därav den icke existerande uppdateringen! Jag har helt enkelt tappat orken för allt, jag gör iprincip ingenting om dagarna. Antingen jobbar jag eller så sitter jag hemma i soffan och glor på tvn. Jag vet att jag bara är inne i en period och att det snart kommer bli bättre, men det är så otroligt jobbigt att inte orka göra nånting! Ibland undrar jag om jag är 19 eller 90.. 
Jag ville bara kika in och berätta att jag lever, även fast jag senaste tiden känt mig mer död än levande. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: meliiiiiinnaaaaeeeeeee

asså så jävla snygg jag döööööerhhhhhhhhhh..........

2014-07-03 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0